Ipekokanliya Kızlar iyi akşamlar. Iki gogsumdende beyaz kötü kokulu kıvamlı bi sıvı geliyo nedir bu bilgisi olan varmı ben evlenmeden önce de geliyodu hamile kaldım 27 haftalık oldum ama hala gelmeye devam ediyo sebebi ne bilen varmı
Esrelf Ipekokanliya evlenmeden önceki kısmını bilmiyorum. size kötü gelebilir ama bebeğin ilk sütü o😊 gebelikte 14. Haftadan itibaren kolostrum(süt) salgılanmaya başlar. Durmunuz gayet normal. Gögüslerinizi sıkmayın doğumu tetikleyebiliyormuş.
Kbratekel Ipekokanliya uyarmaya yani skmaya kalkmayin kendiliginden gelsin ama siz uyarirsaniz erkrn dogum riskine kadar goturur doktorunuza danismaadan bi ahreket etmeyin derim
Drngrkm Ipekokanliya canim hamileyken gelmsi problem degil ama hamileliktn once de geliyorsa bi doktora danis derim ben
Ipekokanliya Kbratekel yok yok hiç sıkmiyorum o kendiliğinden geliyo netten araştırdım baya kokusuz olursa sorun yok mus benimki kötü kokulu sebebini çok merak ediyorum