Şuan 37.haftamdayım 26. Haftalarımda inanılmaz diş ağrısı yaşadım 20lik dişim çürümüştü dişçiye gittim geçici bi tedavi uyguladı dolgu gibi ve bir daha yaşamadım çok şükür bence mutlaka dişçiye gidin onlar uygun bir tedavi buluyorlar kendi doktorunuzla da konuşarak bir çözüm bulun çünkü hamileliğe dair kağıt istiyo diş doktorları