ucmgk21 merve1650 arkadaşım kızı doğduğunda sipariş verdi üzeri isim yazılı daha bir ay önce ilk kez denedim çok beğendim tadı çok güzeldi hem çikolatası hem lokumu
Sehermelisa merve1650 merhaba canım ben bebek lokum siparişi verdim yaz olduğu içim çikolata erir diye lokum daha mantıklı geldi tavsiye ederim 😊
Selim_Alparslan merve1650 ben vermiştim çok güzel ve 1 günde geliyor fazladan da 3-4 tane atıyorlar . Valla misafirlerden çok biz yemiştik