denizoktay genel olma derim epidural gerçekten çok rahat hem bebeğini ilk sen öpüp kokluyorsun odana gittiğinde kendinde oluyorsun hemen ilgilenebiliyorsun yavrunla, o iğnenin giriş anıda gerçekten hiçbisey yok sanki ufak bı cam kesiği olur ya onun acısı gibi saniyelik çok basit hiç korkmayın, zaten bumuymus belden iğne dedikleri diceksiniz sonradan ben deli korkak şimdiden ikinci çocuğu düşünmeye başladım bile tabi vakti zamanı gelince Allah nasip ederse🙏