Kakarsu2 Arkadaşlar 40+2 deyim hafif kasılmalar dışında hiç bir belirti yok, önümüzdeki hafta suni sancı deneyecek doktorum ve suni sancı beni çok korkutuyor, ne yapsam da kendiliğinden başlar doğumum??