Lavinia1924 şimdi 36+1 im dün kontrolüm vardı 2500 kg oğlum saten 3 ün üstünde olmayacak dedi iri olmaz ben zayıfım diye dedi doktor ama 2500 üstünde olması bizim için iyi dedi iki haftaya kalmaz doğurursun bol su iç dinlen ev iş yapma dedi yürü bol bol dedi 37+2 de kontrolüm var 27 sinde çatı muayenesi de yaparız o zaman tam belli olur dedi Doğum şekli günü Ki bana kalırsa 38 de alacak normal Doğum gözükmezse yoksa dönmüş bebek daha rahat doğar normal olursa dedi zayıf olduğu için ama suyum az olursa sezaryan Mayıs’ın sonu Doğum gözüküyor dedi