Seda05 etrafta herkes bu haftalarda olmasının çok erken olduğunu söylüyor moralim bozuluyor 🤦🏼♀️ En azından yalnız değilmişim onu öğrendim 🙏🏻🙏🏻 Sol elim geçti sağ elim de geçerse şükür. Doktor bana bengay sür dedi gece yatarken aklında olsun çok iyi geliyor. Beyin sinir cerrahı bir öğrencimin babası. Onunla da görüştüm emg çekemeyeceğimiz için yapacak bir şey de yokmuş. Hormonlardan oluyormuş el şişerken sinirler daha kolay sıkışırmış hamilelerde 🤷♀️ Dayanıcaz🤦🏼♀️