Ferayurundemir valla elalemin ağzı torba değil sende elleme göre yaşamadın yaşamayacaksın da. Sen o kadar güçlüsün ki Rabbim sana onu emanet etmiş. O senin evladın. Hiç deme bile down sendromlu diye. Senin yavrun. Ne fark eder. Asıl çürük kim biliyor musun? İnsan olamayıp dediğinin ne manaya geldiğini bilmeden konuşan insan müsvettelerinde. İkinci bebeğine hiç bir farkı yok. Olabilir mi? İkisi de senin canın kanın senden bir parça. Farklı olduğunu söyleyenlerle muhattap dahi olma bence. Senin anlından bebişin gözlerinden öperim. Her daim mutluluk huzur sağlık sizinle olur inşAllah 😘💓