Glsnarstrn Merhaba arkadaşlar.34+4 haftalığız ve dün akşamdan beri boğazım çok kötü bu durumda neler yapıp toparladınız?dr umu arayamıyorum dün kardeşini kaybetmiş rahatsız etmek istemedim.bitki çayı içemiyorum hiç
Askkokuluyavrum Glsnarstrn bende aynıyım canim dün gece lavaboya bi kalktım bogazlarim felçli gibi yutkunaniyorum bile ☹️ İlik ballı limonlu su iç bogazini sar eşarpla Ve yat dinlen
Mirom Glsnarstrn benm pazart doğumum var aynı sekilde boğaz agrisi bas agrisi öksürük var bende de nolucak bilmiyorum
Hayaaaatttt Glsnarstrn ılık suya bir tali kaşığı bal ve bi kaç damla limon be de senin hobiydim çok iyi geldi canim
Glsnarstrn Askkokuluyavrum sizede çok geçmiş olsun.deneyeceğim bir çok teşekkür ederim😊 durup dururken neden oluyor acaba sizindemi son haftalar
Askkokuluyavrum Glsnarstrn yok canim benim daha 23. Hafta benim dün sekerim çıktı şeker yüklemesi sonrasında ona çok stres yaptım o yüzden direk Boğaz’larımdan çıktı acısı 😔😔 biraz üzülünce bogazim siser hep ne yazık ki
Burcu92 Geçmiş olsun kızlar, bende iki gün önce boğaz ağrısıyla uyandım , burnum da tıkalı. Dr u aramak aklıma gelmedi hiç çünkü normal de de grip olduğum zaman ilaç kullanamıyorum tansiyonumu yükseltiyor. Bitki çayı ıhlamur falan da icilmiyor diye biliyorum. Bende sabah ac karnına ballı ılık su içiyorum o biraz iyi geliyor ve yatmıyorum yatınca daha çok hasta olacağımı biliyorum. Herkese tez zamanda acil şifalar kızlar.
Glsnarstrn Burcu92 teşekkür ederiz sanada acil şifalar canm.az önce bir arkadaş limonda sıkıyorm demişti.sen denedinmi hiç ekstra limon
Glsnarstrn Mirom sizin daha sıkıntılıymış.Allah acil şifalar versin şimdiden hayırlı doğumlar 😊 eğer bir çözüm duyar öğrenirsem sizinlede paylaşırım
Burcu92 Glsnarstrn ılık ballı suya bazen sıkıyorum limon c vitamini olsun diye . Ama sabahları miğde asidini yukseltebiliyor. O yüzden gün içinde içersen onu daha iyi olur.
Askkokuluyavrum Glsnarstrn dikkat ediyorum etmek zorundayım Allah tüm hastalara acil şifa versin insAllah
1ogrencianne Glsnarstrn ben de birkaç gündür öyleydim sonra da grip oldum. Ballı limonlu su içebildim sadece, bir de sarımsaklı çorbalar yaptım onlar biraz iyi geldi. Boğaz ağrısı çok berbat bi şey su içince midemi bulandırıyor o ağrı 😱
Glsnarstrn 1ogrencianne ben sarımsak yiyen biri değilim malesef.eşim ailem ne kadar uğraştıysada yiyemedim hiç.o yüzden ballı limonlu su en iyisi gibi 😊 buarada geçmiş olsun sizede Allah acil şifa versin
1ogrencianne Glsnarstrn hadi yaa sarımsak en güzel antibiyotik keşke yiyebilseydiniz. ballı limonlu su da yumuşatıyor ama inşaAllah sizin de bir an önce geçer 🥰