Sudembulut Amin canım. Mide bulantısı çok zor ben şimdide yaşıyorum aynı sıkıntıyı. Doktorumda bebekte bi problem olmadığı sürece yemek yiyememen sıkıntı değil demişti. Kendimi zorlayıp iki lokma yiyorum sonra çıkarıyorum. Alıştım artık😅 Zaten yediğimi midende en az 4-5 dakika tutsan yeterli olur demişti doktorum😂😂