Asuum ben tatlı badem yağı kullanıyorum.Bebeğe badem,avokado vs gibi yağların hiçbir zararı olmaz,önerilen yağlar bunlar.12-13 hafta gibi başladım.29.haftadayım.Genelde duş sonrası sürüyorum.Henüz hiç çatlağım yok.Tabi bundan sonrasını bilemiyorum ☺️