Asuum
Kizlar erkek isim önerileriniz neler🤷 ben Buğra ya da çınar diye düşünüyorum ama daha farklı var mı merak ediyorum ❤️
Happy12
Nezihanes
Bende Buğra Efe düşünüyorum 19 haftalığız daha ama 🤭 cok içime sindi
meryem3333
Biz Arden koyacaz inşallah canm 💙
Asuum
Güzel isimler. İnşallah sağlıkla gelsinler. Bizde 26 haftalığız. Buğra benim de içime sindi değişmezse fikrim tabi 😊
Kelebek44
Miran mirza selim
1234567
27 haftalığım bende “Doruk” koyucaz 🙏☺️
Elikkk
36+4 alparslan olacak galiba