Thelegh Selam canm, perşembe sabahı dogum yaptım. Dün hastaneden çıkabildim ancak, bebeğimin emzirme problemi olduğundan dolayı. Hastanede olduğun süre boyunca ebeler hemşireler doktorlar sana gerekli olan herşeyi veriyorlar. Bebeğini giydirip altını temizliyorlar. Sen istediğin zamanda yanında durup gösteriyorlar. Yani sadece kendin için kıyafet, bakım malzemeleri duş için filan birşeyler al. Bide eve gelecegin gğn bebeğine giydirecek elbise olsun yeter. Geriye kalan herşey başına bela 🙂