TunarinAnnesi Kızlar adetim 20mayıs bu gün 18 Mayıs ve bende pembe leke geldi sol kasığımda ağri var test yaptim silikti ? Ne yapayim sizce şimdi test yapsam çıxarmi varsa Hamilelik yoksa yarın ilk idrarla yapayim ?
Tugce1803 TunarinAnnesi Bir tane daha test yap eğer ikinci çizgi varsa acile git kan testi yaptır canım
Gkhnm97 TunarinAnnesi canm gebelik testi yapsan cikar bence bnm arkadas uzerine goruyodu o zaman test yapti pozitifti lekelenmemn nasl canm
TunarinAnnesi Gkhnm97 hcg boyle Kuzum bak [](https://imgyukle.com/i/krNfcb)
TunarinAnnesi Tugce1803 kizlar agrilarim cok lekelenmede adete donusmeye basladi yapiyorum simdi test 😞
TunarinAnnesi Tugce1803 bak canm HCG boyle [](https://imgyukle.com/i/krNfcb)
TunarinAnnesi Merve6475 back canim HCG simdi yaptim hayalet cizgi var qaliba hcgde [](https://imgyukle.com/i/krNfcb)
TunarinAnnesi Happy12 bu ay yaptigim yumurtlama testlerinin yanina koydum hayalet cizgi var bi back sende lutfen varmi? [](https://imgyukle.com/i/krNfcb)
TunarinAnnesi Kizlar teste hayalat cizgi var ve ben yine husranda aglamaktayim aralikta histereskopi septum amelyati oldum nisanda da laparoscopic Polikistik amelyati bu ay sa yumurtlama takibi yaptim Daha be yapayim ellerim hep Allahda ama olmuyor 😢