SimgeKoroglu Betllll canım bende de aynı sorun var. Doktoruma söyledim “İmom” diye ilaç verdi, hergün onu içiyorum. Doktoruna sor sende bu ilacı.. uygun görürse başla.
bebisiminannesi acaba bir ben miyim tiksinen diodum bende nomalde balığı severdim ama şuan adı bile mide bulandiriyor🙊
Gunesimveben Betllll bende gebeligimin baslarinda yiyemiyorum balığı doktora soledigimde doguda bi sürü cocuk oks lys vs sinavlarda birinci oluyor sen sanıyormusunki annesi tarlada bagda bahçede calisirken düzenli balik yedi dedi ki aslında haklida. Duzenli beslen yeme dedigim seyleri yeme dikkat et yeterli dedi.
Betllll Sdfblgn sen dha önce yediğin için belki sna yabancı gelmiyo olabilir ama ben 8 yaşımdan beri ağzıma sürmedim şuan 22 yaşındayım 😌😌
Kedicikiz Betllll ben severdim balık ama şu an yiyemiyorum. Onun yerine ceviz, badem, avakado yiyorum. Avakado vitamin ve omega 3 açısından önemli bir meyve. Tavsiye ederim yiyebilirseniz.
Betllll Kedicikiz hayatım bikere avakado aldıdm çok vitaminli olduğunu biliyodum öyle kötüydüki tadı acı desem değil garip bişeydi 😂😂😂😂
Kedicikiz Betllll olgunlaşmasını bekledin mi? Dışardan sert alıyoruz öyle yenilmiyor. 2 gün oda sıcaklığında bekletirsen yumuşar tadı biraz daha katlanılabilir oluyor. Ben yoğurtla falan yiyorum.
Nebiyeee Canim bende balik yiyemiyorum cok tiksiniyorum😭 doktorum balik yagi yazdi hergun bitane kullaniyorum insallah etki eder