Elikkk bende ailemizden akrabalarımızdan uzak olduğumuz için ve hiç arkadaşım olmadığı için çok sıkılıyorum o yüzden bebeğim bir an önce doğsun istiyorum 🥰 Doğumdan sonra kilo vermekte istiyorum ama en çok 3 kişi gezmek dolaşmak uzun yolculuk yapmak istiyorum 🥰 tayinci olduğumuz için Antalya da son 2 senemiz o yüzden yakınında ki şehirler ilçeler ne varsa gezip görmeye çalışıyoruz. Bebek doğunca da ege bölgesinde ki şehirleri gezeriz sonrasında doğuya gideceğiz 😊İki kişide güzel vakit geçiyor ama bebekle daha güzel olur diye düşünüyorum 🥰😍