Elizimm Merhaba anneler ve anne adayları.. Burda yeniyim.. 13 haftalik hamileyim dr. %75 erkek diyor cinsiyeti için.. Edip düsünüyoruz ama önüne bir isim daha istiyoruz koyalım, sizce ne olabilir?
Haticemrahalp Elizimm biz Alpaslan koyucaz nasip olursa canim çok isim var ama eşim bunda karar kıldı