Ebrualp Arkadaslar ara ara mide bulantim oluyor bebegin saci cikinca olur diyorlar siz de benim gibi misiniz?
Nermin 27+1 sadece acıkınca midem çok yaniyo benm diğer türlü fazla değil sade soda içiyorum rahat geciyo
Ysmnkrcy Bana sabahları oluyor bazen ama sacla alakası yok kızımda sürekli midem yandı hamileligim boyunca kızım kel doğdu:)
Tugbik Bende 26+3 üm kızlar ama ne bulantı ne kusma çok şükür güzel geçiyor 🙏🏻💫 inşallah böyle devam eder
polyanne Mide yanması acı yediğim zaman oluyo bende ama kusma falan yok çok şükür en başlarda 2 3 defa oldu sadece 27+3üm