Marguerite Mercimek-tanesi aynen bide insan merk ediyor nasl bişey olcak kime benzicek huyu suyu daha şmdiden ilersni bile merk ediyorm umarm Allah bizlere de evlatlarımızada ömür versn görelm uzun güzel günler 😇
Mercimek-tanesi Marguerite 9 ay tasi zahmetini cekkk agri sızı korku , sen cik babana benze.kesin babaya benzer benim ki.
Marguerite __Yusufberaninannesi__ herkeste farklı etki oluyor canm bir arkadaşmın iki dozdada hiç yan etkisi olmamış ama bende de kol agrısı oldu belki sende olmaz yan etki😐
Marguerite Mercimek-tanesi ahaha ahnen bende hep öyle diyorm canm kesn babaya benzicek azck bize de çekse bari ya 😂
Mercimek-tanesi Marguerite sizinde erkek galiba ayyy sagsaglim dogsunlarda babaya benzesinlerrr .ismide yok benimkinin daha pipili diye seviyorum😁
Marguerite Mercimek-tanesi aynen erkek bizmde kuzm😂 olsn yavaş yavaş isimde bulunur bizde Bertuğda karar kıldık ama baya zor seçtik 😂 isimlerimizede uyuyor diye birazda bunu seçtik😂
Zeynepy Marguerite bende 16+4 oldum beni yarin saglik ocagindan birincisini vurulmam icin cagirdilar erken degilmi seninki baya gec olmusta chnku kafam karisti haftalar onemli mi bu asi icin
Marguerite Zeynepy bilmiyormk canm bana doktor o hafta demişti vurul diye muayenede ama internette bakmıştım ilk 3 ay dşında vurulunabilir diyor bde son iki hafta kalaya kadar sanırım ondan normaldir seninde çok erken oldugunu sanmam yoksa aramazlardı😇
Hemsireanne35 Zeynepy aşı 12. Haftadan sonra vurulabilir normalde ama genelde anne adayları aşıdan tedirgin olduğu için 20 li haftalarda bebek büyüsün hareketi hissedin öyle vuralım deniyor yoksa 12. Haftadan itibaren vurulabilir bir sıkıntı olmaz merak etmeyin 😊
Marguerite Ozgul88 neden ki canm aslnda bence önemli bebeğinde sağlığı açısından doğumda herhangi bir risk olmasn diye 😐
Obsesifk Marguerite bende 2015te vurulmuştum sanırım hiç bu yönden bakmamıştım yarın 2.dozu vurulcam gittiğimde hemşireye söyliyim
Marguerite Obsesifk söyle canm bende aynı senin gibiym sordm bşey olmaz dediler ama yine hatırlatçam doktorumda bebk için dedi bu senin için değil dedi 😐
Marguerite Obsesifk canım vuruldun mu 2. Dozu bugün sende ben vuruldm sorcaktn hemşireye ondan soraym dedm🙂 ebe bana vurmaya grek yok 2. Dedi ama doktoru aradm sordm vurul dedi vuruldm bende 😐
Marguerite Mercimek-tanesi sizin isimleriniz ne canımbelki çkar bi isim🙂 bende aramadm ama öyle isim bakarken denk geldi içinize sinen isim olsunda uyması çokta önemli değil hem canm☺
Saadetakgl ggzmkrcc Ben geçen ay oldum. Ateş yapmıyor da ağrı biraz oluyor. 3 gün falan soluma yatamadım resmen 😏
Marguerite Obsesifk aynen canm inşallah böyle devam eder vurulmasamda içm rhat etmezdi böle bari rhat ederiz😂