Moms217 evet öyle tam kilo alma gelişimini tamamlama zamanı gerçi tansiyonum düşmese tutardım sağlıklı olsun da kilosu çok önemli değil suan icin kilo alımı iyi gidiyor zaten birde 2 yasında küçük afacan abi var onun pesine koşturmaktan hiç dermanım kalmıyor enerjimin tamamının ona harcıyorum desem yeridir artık kışın tutarım Allah’ın izniyle ne yapalım 😊