KoyluKvsr Kızlar bilenler yardım edebilir mi? 37 haftalık hamileyim bugün çatı muayenem vardı doktor vajinal varislerin çok fazla olduğunu söyledi. Normal doğumda kesi atacaklari yerde varmış. Bu damarların içerde nereye kadar uzandığını bilmiyorum o yüzden normal doğum risk dedi. Çünkü kanama durmama ihtimali yoğun bakıma kadar götürür dedi. Gene de ağrıların başlayana kadar bekleyelim son durumuna bakıp ona göre karar veririz dedi.Sezeryan ışığını yaktı her şey çok yolundaydı ben kendimi iyice normale hazirlamistim. Hiç böyle rahatsızlığı olup normal doğum yapan oldu mu çevrenizde. Ya da sezeryan olup iyi ki olmuşum diyenler. Yardımcı olursanız sevinirim herkese iyi günler:(
RdvnMlkn KoyluKvsr. Bnmde bi tanidigim ayni sikintisi vardi onun hem suyu bitmisti hemde senn gbi varisleri vardi onu riskli gebe doktorlari dogumuna girmisti normal dogum yapti
Huriyemustafa Bende 35 haftalık hamileyim. Doktorum gördü varislerimi küçük seninkiler bir sorun olmaz dedi. Siz daha önce gidip gçstermişmiydiniz. Ben yaklaşık 3 aldır varis çorabı kullanıyorum ayrıca ☹️Bu sıcaklarda giymek çok zorluyor iyice
Gokceaybars Merhaba bende 29+5 haftalık hamıleyım bende de var maalesef 2 doktora gittim birisi varis normal Doğum için engel bir durum değil dedi diğer doktorda büyümesi durumunda kanaman fazla olur dedi. Sezeryan yapabılırız son çatı muaynesinde karar veririz dedi