Pnrvlkn Glrgk bende de aynı durum ellerim ayaklarım bep yanıyor kışın üşüyen biriydim şu son 1 haftadır ellerim ayaklarım yanıyor 30 haftalık olduğumfan beri vaxiyetim bu
Zmrtbdk Glrgk benim de öyle canım ellerim ayaklarım alev alev 1-2 aydır.Elime değen ‘senin ateşin mi var’ diyor.Normal sanırım artık bu aylarda.
Ferdaa Ayaklarım acayip şiş hiç bir ayakkabı olmuyor, sürekli soğuk suyla yıkıyorum benimde yanması geçmiyor