Tugcehar87 Nisan ayının başında da çıkmıştı bu haber hatta ben o zaman 6 tane yeni sipariş verdiğim kargom var diye üzülmüştüm 😂 5.20 tl ödeyenler olmuş o haberden sonra. 1 tl lik ürün almışlar 5.20 tl ödemişler yazık. Çok şükür ben hiç birine ödemedim gümrük vergisi inşallah da gelmez 🤔 Gelirse de beğendiklerimizi aynı satıcıdan alıp kargo paket sayısını düşüreceğiz yapacak bişey yok maalesef 🥰