Hilalaslankumcu Merhaba 38 haftalıktan beri doktorumuzun pozisyonu uygun erken gelebilir dediği için her an hazır beklemekteydik derken günler geçti 39+5 olduk gelmiyördü 🤷♀️ Hastanemle aramda 2 saatlik yolu göz önünde bulundurarak zamanında gitmeliydik normal Doğum istediğim için Antalya medicalpark hastanesi Mine Erdoğan Yılmaz doktorum tercih etmiştim. Son 2 gün geceleri adet sancılarına benzer ağrılar başlamış 10 dk da 1 e düşmüş ama daha da sıklaşmıyordu. 15 Mayıs gecesi sancılar yüzünden hiç uyumadım 10 dk da 1 di hala ama düzenliydi o gece ayrıyeten kustum sancı gelince ne yapacağımı şaşırıyor ne yapsam kar etmiyordu hissediyordum Doğum yakındı. Kustum deyince doktorum gelmemi söyledi yavaş yavaş gittik hastaneye varınca saat 14 tü 14:10 da muayenem yapıldı ve 4 cm açıklık ile Doğum başladı yarım saat geçmeden doğru nefes çalışmaları ve dalgaları karşılamalarla 1 saat sancı çektikten sonra 3 ıkınmayla bebeğim kollarımdaydı O 1 saat hayatımın en zor saati olsa da ardından gelen bebeğim hayatımın en güzel sahnesiydi Bu Arada 39+6 da 3330 gr 53 cm normal Doğum ile defne adında kızım oldu Allah isteyen ve hakeden herkese nasip etsin Bütün hamile annelere kolay Doğumlar dilerim Bu da benim hayatımın en güzel anısı olarak kalsın burada 💜
Meryemabf Hilalaslankumcu Gözün aydın canım benim kızımda bir yıl önce böyle uygun poziayon yüzünden 38+2 de geldi 😂 çok güzeldi o an çok zor ama sonrası çok kolay toparlanma yönünden inşallah şuanki de normal olur 😬
Mrv91 Hilalaslankumcu hayırlı olsun canim. 1 saatte 6 cm açılmayı nasıl sagladin neler yaptin bizi bilgilendirir misin ☺
Esenn1 Hilalaslankumcu Gözün aydın canım. Allah analı babalı büyütsün 🙏 diğer anlatılanlara göre kolay olmuş doğumun inşallah benimde öyle olur 😊
Hilalaslankumcu Mrv91 kolay Doğum için herşeyi yaptım hurma pilates squat sıcak duş perine Masajı ve bol dua 🤲🏼 tabi ki de inanmak psikolojik olarak yeteri kadar normal Doğumu istemek hormonları harekete geçiriyor. En büyük faktör hormonlar 🤗
Neseozkan Hilalaslankumcu gözün aydın canım Allah sağlıklı uzun ömürler versin yavruna. 🙏 dikişin oldu mu olduysa acıyor mu hemen yürüdün mü otururken falan acıyor mu
Hilalaslankumcu Neseozkan 2 dikişim var otururken ilk etapta hafif acıyor ama çok uzun sürmez pansuman yapıyorum 🤗
Misskaynak Hilalaslankumcu her bebek bir anne getiriyor dünyaya 🌸💖 sağlıkla büyütün, gözünüz aydın ne güzel bi hikaye 💐