Mrvaktas bende 31. Haftada 4 gece hastanede yattım. Preeklampsi benim şeker yüzünden çıktı. Vücudum sekeri atamadigi için damarlara baski yaptigindan tansiyonu artirdi. Kesinlikle istiharat ve tuzsuz yemek. Ben hamur isi ekmek tatli seker tuz yasagi ile yaşıyorum. Yapacagim seyleri doktorun söyler zaten. Su an tansiyonun ölçüşecek. Bana adalat adinda hap baslandi ve kan sulandirici igne baslandi ona ragmen tansiyonum 13 9 larda. Sona kadar getirmeye çalışırlar. Bu bir türlü hamilelik rahatsızlığı. Tek çözümü doğum. Ama bak beni dedigim hap ve igne ile 35. Haftaya getirdiler. Benim doktorumdaki baska kadin en basindan beri tuzsuz yiyorum ben dedi ve 35. Haftadaydi oda. Her sey moral. Sakin stres yapmayin ve hic bir is yapmayin. Yemeginden tutun masadan bir seyi alirken bile esim kayinvalidem yapiyor. Çünkü bu tansiyon hic anlamadan bir anda yukselebiliyor. Olabildigince az hareket etmelisin. Birde biz arastirdik süt tansiyonu dengeliyor süt için.