Samsunn55 bende subatta oldum histereskopi benim rahim t seklindeymis o yüzden oldum ağrı feln hissetmiyorsun rahatet sıkma kendini rabbim yardımcımız olsun ben 2 ay korundum geçen ay korunma yi bıraktım olmadı doktor 6 ay dene dedi sonra tekar gelirsin dedi inşallah bu ay olur hepimizin