elfemrhbbs benimde 27. Haftadan beri başı aşağıda duruyor sol kasığımın oraya dayanmış. Doktorum hareket ediyorsa bir sıkıntı yok dedi araştırdım içim rahat etmedi fakat kötü bişey söyleyen çıkmadı ama dışardan bakıldığında karnım çok aşağıda duruyor