Seerpll bu süreçten geçtiğim için seni çok iyi anlıyorum. Ben transferden 1 hafta sonra test yaptım dayanamadım adetine 5 gün vardı. Allah'm emeğinin karşılığını verir sana inşallah. Allah'ım nasip eyler inşallah. Hasta psikolojisine girme canım ben transferden sonra yürüyüş yaptım çok yatma . Ev işi şimdilik yapma. Ama 3 aydan sonra ben hafif işlerimi yapıyorum hareket etmiş oluyorum. Güzel haberlerini bekliyorum