Tubanur1234 Zubeyde hanima hamileliğimde 1 2 kez gittim hiç memnun kalmadım şevket yılmaza daha iyi diyorlar sen şevket yılmazadamı dogum yapcaksın canım birde ben hic gitmedim oraya hep özele gittim doğuma gidersem bi sorun olurmu acaba kontrollerin burda değil neden buraya geldin derlermi