Bebgim Kızlar 30 haftaligim. İki gündür bebegin hareketleri normalinden daha az üstelik iki gündür kasiklarimda ve tam rahmimin uzerinde hareket ediyor. Hatta habire Cis hissi veriyo sizlatiyo canım yanıyo neden acaba 😕
Melisalihkaya Baskı yapıyordur kramplarin başlamış olabilir benimde öyle oluyordu erken doğum oldu kilolu olduğum için birde
Melisalihkaya Ben 80 ile 90 kiloyla hamile kaldım 112 kiloyla doğum yaptım ama korkulcak bişey yok ben 30 hafta 4 günlükken doğum yaptım çok şükür bebeğim yaşıyor sadece kilosu az olduğu için hastanede kuvezde yatiyor
Huma61 Melisalihkaya canım benimde erken doğum riskim var üstelik daha 20 haftalik magnezyum verdi inşaallah bişey olmaz hiç de yatıp dinlemedim birde hareketlerini tam hissedemiyorum bende mi sorun anlamıyorum. İnşaallah oğlum sağlıkcakla doğar zamanında
Melisalihkaya Mrvaktas Evet vardi hatta tansiyondan 3 kere yattım hastanede 3. Yatisimin ilk günü tansiyonum 16 ya çıktı dogumhaneye aldılar beni orda 1 gece yattım düşününce servise aldılar yine tansiyon 16 ya çıkınca doğuma aldılar sezeryana doğumum oldu sonra
Bebgim Huma61 canım benimde oglum olucak hatta ikinci gebeligim bu 22. Haftada net hissettim allahın izniyle sağ sağlım kucağımiza alırız inşallah
Melisalihkaya Huma61 inşallah rabbim sağlıcakla kucağına verir tansiyona dikkat edin sadece herşeyin hayırlısını verir rabbim
Melisalihkaya Bebgim beni fazla yatirmadilar doğumdan sonra 2 gün yattım sonra çıktım sadece oğlum kilosu az doğduğu için yatıyor hastanede
Mrvaktas Melisalihkaya benimde tansiyon skntim var ve idrarmda protein kacagi varmis bebegi erken alablirz dedi doktorum ama 27.haftadyz henuz. Oglen 16 oldu tansyonm hastaneye yatirdi
Melisalihkaya Mrvaktas Korkulcak bişey yok aynı şeyler bendede oldu protein kaçağı bendede çıkmıştı dikkat etmeye çalış sen sadece ve dikkat et herşeyin hayırlısı Allah'tan üzülme stres ve sıkıntı yapma kafana bişey takma kesinlikle düşünme bile yiyeceği ekmek varsa yaşar zaten sadece dua et ve isyan etme
Melisalihkaya Mrvaktas rica ederim ne demek birbirimize yardım etmeliyiz amin inşallah hem bende başlarda çok korkmuştum ama Rabbime şükürler olsun ki oğlumu kucaklayabiliyorum yarın inşallah oğlumu kucağıma almaya gideceğim nasipse Rabbimin bütün dünyada olan ve doğacak olan evlatlarımıza herşeyin hayırlısini versin insallah
Mrvaktas Melisalihkaya bugunlerimiz gecsin insallah saglkli sihhatli olsn ogluslar hic ayrilmayalm Allah yardmcnz olsn sizinde
Melisalihkaya Mrvaktas amin sağol inşallah sende bebeğini sağlıcakla hayırlısıyla kucağına almak nasip olur inşallah rabbim herşeyin hayırlısını versin
Melisalihkaya Sibelsenses İnşallah sağolun 1 kilo 200 gram doğmuştu ama şükür iyi şimdi 1 aydır kuvezde yatiyor
Pnr Melisalihkaya Peki ne zaman çıkarıyorlar canım 2 kilo olunca çıkardıklarını duydum ben ama doğru mu ... bu arada Benimde erken Doğum riskim var