Minikkalbim14 16+5 haftalik hamileyim. Bugun uzandıktan sonra acaba hareketlerini hisseder miyim diye karnımı actigimda,karnimin sag tarafinda büyük yumurta gibi bir cikinti fark ettim. Hic hareket etmeden bir sure izledim acaba normale donermi diye ama bir sure ayni sekilde kaldi. Bebeğin sag tarafta olmasi normal mi? Ayni durumu yasadiniz mi guzel hamis anneler 😊
Mom72626 Minikkalbim14 benim kızım hep sağ tarafta canım 18 den beri. İlk tekmeyi de ordan yedim hala ordan yiyorum birde göbek deliğimin etrafında elleri oralardan yumruk yiyorum . Gerçi maşallah artık taklalarını dahi hissediyorum 😂😀🧿🧿🧿 24+2 yim
Pamukgirl Minikkalbim14 benimde yumurta gibi çıkıntım var 2 haftadır doktor kasılma dedi siz bebek olduğunu nasıl anladınız acaba? 19 haftalığım ama hala oluyor yumurta gibi sağımdada solumdada hissediyorum
Pnrvlkn Minikkalbim14 bebeğimin canı nrreyi isterse bazen sağ da bazen solda hanfendi bide bir tekme atıyor uzandığım koltukta kıpırdıyorum😁
Minikkalbim14 Mom72626 Maşallah onaa. Hani diyorlar ya kiz solda erkek sağda diye sence o dogrumu. Bizim cinsiyette henuz net belli degilde😑
Etkinmhmt Pamukgirl hiç bakma onlara banada karnıma bakıp erkek dediler kız erkek hiç farketmez tatlım evlat sonuçta sağlıklı olsunlar da 😊😍😘
Minikkalbim14 Etkinmhmt Aynen oyle saglikli olmalari daha onemli ama ben artik erkek olacagi hissinde eminim. Tum belirtiler ona çıkıyor😊😍
Denizanne Minikkalbim14 benim bebeğim hissetmeye başladığımdan beri sağdaydı hep. Şuan 32. Haftadayız yer değiştiriyor sürekli 🥰
Mom72626 ikimelekannesi___ 😂😂 benim kızın maşallahı var 🧿🧿🧿 usg makinasında bile doktorum yüzünü yakalayamıyor edepsiz bir kız geliyor dedi 😂🙄 ben 19. Hafta da karnımı video çekmeye başlamıştım