Damlaamine Kızlar bebeğim başı fazla büyüyor o yüzden haftaya suniyle başlatalım doğumu dedi doktorum bebegin gelişimi de ıyi ama ben zamanındann önce gelmez diye düşünüyorum 😑 var mı böyle erkenden suni ile doguran
Flora34 Bende 38 de suyum geldiği için suniyle doğum yaptım. Normal sancının nasıl bişey olduğunu bilmiyorum. Ama suni sancı beni biraz zorladı. 7 saat çektim ama sonunda herşey unutuluyor. Evladını kucağına alınca
Damlaamine Flora34 ya ne güzel. Ben aslında suni sancıdan korkmuyorum sadece o kadar sancıdan sonra ya doğmazsa diye korkuyorum 😑 inşallah benimde gelir hayırlısıyla 😊