Gulcan80 Hiranurcan tovbe tovbe haklisin devlet hemen sezaryana almıyorlar normal dogurun diolar bi sıkıntı olmadikca anne yada bebekte almiyolarmis bende 2 gun yatim hemen cikisimi yaptim kactim vala ozele gidiyorum simdi en iyisi kendi dokturum en azinda hakimizda herseyi biliyorlar
Gulcan80 Hiranurcan ay canim bende 2gun yatim devlete suryeli bir kadin yerde dogurdu bebegin basi cikti öyle catala aldilar yazik onunda can degil mi insan degilmi ben cok üzüldüm o kiza genctide hemen ertesi gun cikisimi yaptim daha once ozele gidiyordum oraya devam edecem
AselAlaraa Havvaagar cnm kesinlkle devleti tavsiye etmm Allah düşürmsn kimseyi kontrollere blki devlete bi ihtiml gidebilrdn ama doğum özel kesnlşklee
Esenn1 Havvaagar Benim bi arkadaşım imkanı olmadığı halde ne yaptı etti borç harç gitti özelde doğurdu. Allah kimseyi devlet hastanesine düşürmesin diyor o derece yani düşün...Hangi şehirdesin bilmiyorum ama İstanbul’daysan devlette doğumu aklından bile geçirme... bi odada 10 kişi doğum yapıyor özel oda yok... eşini bile içeriye almıyolar. Ama küçük şehirlerde devlette imkanlar daha iyi diye biliyorum. Mesela eşimin kuzeni Giresun devlet hastanesinde doğum yaptı özel odada kaldı ve tertemizdi. Yani çok iyi düşün derim araştır iyice. Ama dediğim gibi İstanbul’daysan devlette yapma..
AselAlaraa Esenn1 amin cnm amin Aşlah düşürmesn muhtaç etmedn doğru borç bulup doğumu en iyi hastanedenyapmak lazm önmli komfor içinde annenin bebeğin sağlığı içinde Allaha emntler bebişler
Dmls3008 Hiranurcan GulsahMulayim ben yeni gitmeye başladım doktora gittiğimde heyecandan unutuyorum sormayı ona göre yanımda bukundurmak istiyorum ki mağdur durumda kalmayayım hastanede 😇bilgilendirdiğin için çok teşekkür ederim 😍
GulsahMulayim Dmls3008 sen sor yine de İçin rahatlasın canım 🦋 ama benim bildiğim kadarıyla almıyorlar.
1ogrencianne Havvaagar benim gittiğim özel hastanede normal doğumun da ücreti aynı sezaryenin de. İkisi de ücretli yani. Hiç öyle bir şey duymadım...
untugce Mayasey Çınarlı hastanesinde 2013den beri yenidoğan yoğun bakım var. Çok emin konuşuyorsun. Araştır bence.
untugce Mayasey ayrıca Özel Karataş Hastanesinde de var. Bunlar benim bildiklerim.. Araştırsak İzmir’de rahat 8 tane daha özel hastane sayılabilir. Ki daha Medikal Park gibi Tınaztepe gibi first class hizmet verenlerden söz etmiyorum bile. Önce araştırın. İzmir gibi bir metropolde olmaz olur mu..
Mayasey untugce hastaneleri aramadım açıkçası ama ege ünv. Var dediler sadece doktorlarla konuştuğumda. 1 perinatolog 2 doktor gezdim. Ya aydın doğum evine gönderiyorlar ya da ege ünv. Söylediğiniz hastaneleri Bi arıycam.. Teşekkür ederim
Altus Havvaagar kuzu ne yaptın eşinle konuştun mu doğum meselesini özelde yapacaksın demi doğumunu (bu arada ben hiranurcan uygulama yenilenince uygulamadan çıkmış şifremi hatırlayamadığım için yeniden açmak zorunda kaldım 😊)
aarzucaa Havvaagar neden eşin böyle bişey istiyor bilmiyorum ama bu konuda senin psikolojin, isteklerin, hissettiklerin ve rahatın çok daha önemli, bana kalırsa doktorunu ve hastaneni değiştirme
aarzucaa Dudus ambulans neresi uygunsa oraya götürür bu hastanın isteğine bağlı olmaz ki öncelikle kadın doğumu olan devlet yada eğitim araştırma hast. Ne götürür. Acilde yapılacak müdahale için ücret alınmaz özelde ama bu durum doğum, ardından yatış mutlaka ücret çıkarırlar