Havvaagar 37. Haftamdayım bu zamana kadar hep özele gittim. Ama riskli gördü doktorum ve beni devlete gönderdi artık doğumum devlette olacak. Sudan çıkmış balık gibiyim.
Doğduğunda küvez ihtiyacı olur diye.. Bir de yoğun bakım..maalesef özel hastanelerde yoğun bakım yok.. Devlette de araştırma hastaneleri ya da kadın doğum evleri.. İzmirde yaşıyorum