Kelebek29 benim kan düşüklüğüm var daha önce bahsetmiştim belki okuyan arkadaşlar olmuştur. Tespit edilemedi sebebi hiç bi şekilde yükselmiyor, geçen hafta kan takıldı 2 ünite zorla 10 a yükselttik doktorum normal doğumu bekleyip daha da düşürmektense sezeryanı daha uygun gördü ve normal Doğumda kan kaybının kontrolü daha zor oluyor sezeryanda kontrol bizde oluyo dedi doktoruma güveniyorum kan sorunum ciddi derecede olduğu için😒 rabbim normali nasip etmedi çok istememe rağmen .. bunda da vardır bi hayır dedim artık bende .. allah razı olsun hepinizden sizlerde sağlıkla alın bebişlerinizi kucaklarınıza💕💕💕
NNeslihaNN
GufranGngrDrz