Bebegiiim kızlar merhaba bugun tan 25 haftalik hamileyim bebegimin dünden beri hareketleri azaldi gibi geldi . Yani normalde MasaAllah hareketliydi oynuyordu videoya bile cekiyordum sürekli ama 2 gündür oyle degil . Dün sürekli dısardaydım belki ondan hissetmemisimdir diye dusunuyorum ama bugunde sabahtan itibaren sadece birkere oynadi gordum vurdugunu . Suanlık yine birsey yok hemende doktora gitmek.istemedim aynı durumu yasayan arkadaslarim varsa bilgilendirebilirmisiniz
Lina-araf Bebegiiim merhaba korkma canım bebeklerin uyku düzeni varr benimde kızım olacak bnde çok panik yapıyordum oynamiyor diye yorma kedini uzun dinlen sola yat bir çikolata yiyip kötü düşünme istersen için rahat olsun git doktora
Zmrtbdk Bebegiiim çok normal arada öyle sakin günleri olabiliyor hatta 1-2 gün bile sakin geçebilir bazen.Sizin daha bir gün olmamış ki hissetmişsiniz yine az da olsa.Bizim gibi düşünün bir günümüz diğerini tutmaz bazen 😁 Bu ara sıra böyle olacak.Sakin olun yoksa zaman geçmez daha doğuma çok var 🤗
mk123 Bebegiiim bende 21 ve 22 haftalarda, hissettiğim hareketleri hissetmiom pek, 24+1olduk eskisi gibi güçlü hissettirmio arada bi vuruyor o kadr normaldir deyip kendime teselli veriom
Ozgegk Bebegiiim ara ara sirti dönük uyuyolar yada yatiyolar o ara tekmeleri boşa geliyo canim herkes yasiyo mutlaka.
Bebegiiim Lina-araf Bir gün daha bekliycem canim daha oynamassa gitmeyi dusunuyorum cok sukur baska hicbir sıkintım yok . Benimki oğlan baya hareketliydi böyle olunca özlüyor bide insan
Bebegiiim Zmrtbdk Alısmadigim icin garipsedim galiba biraz gün icinde hareketliydi normalde ama bu iki günümüz sakin geciyor kizdiyor beni konusuyorum dokunuyorum hic tık yok bile
Ebruliiii mk123 bebekler büyüdükçe hareket alanları daraldığı için hareketleri eskisine göre sert olmazmış kitapta okumuştum ☺️Aslında hareket edermiş ama daraldıgından dolayı fazla sağa sola açılamıyo yavrucaklar 😂
mk123 Bebegiiim feneri açıp karnimi izliom, arada muzik aciom tepki verio mi diye , seste tepki verio farkediom hareketlerini ama hissettirmio sadece kafam ona takildi
Bebegiiim mk123 Feneride denedim sabah ama bizimkinden hic tepki falan yok Artik.napıyorsa icerde annesinide korkutuyor böyle yaparak
Tubamsl Bana hem kendi doktorum hem sağlık ocağındaki ebeler günde en az 10 kere hareket etmeli demişlerdi bu arada hareket hissetmezsen tatlı bir şeyler ye ve soluna yat dediler istersen bir de öyle dene.
Bebegiiim Ebruliiii Özletiyor birde kendini insan alısıncs tuhaf geliyor sonrasi . Cok alismistim sürekli oynamasina bazen canımı bile yakıyordu onu bile özledim yani
ozgedrms Çok fazla yorulduğum günlerde ve 1 gün sonrasında hareketlerini hissetmediğim anlar çok yaşadım. Sanırım bizim yorgunluğumuz onları da yoruyor. Şu an 25 haftalık ama en korktuğum an bundan 1 hafta öncesi 4-5 saat uyudum ve çok yorulmuştum yoğunluktan. hiç hareketini hissetmemiştim ağlarken uyuyakalmışım uyandığımda tabi vücut dinlendiği için onun da keyfi yerine geldi sanırım normale dönmüştü 😊 ne çikolata ne tatlı hiç bir şekilde hareketlerini etkilememişti o günlerde o yüzden dinlen derim😊
Bebegiiim ozgedrms Bende ağladim oynamiyor diye 😂 Ahh ahh neler yapıyorlar acaba icerde bugun hep yaticam InsaAllah iş güc yok bakalım neler olacak aksama kadar bazen diyorum keske görebilseydik neler yaptiklarini
ozgedrms Bebegiiim sonra anneler korumacı anneler paranoyak diyorlar daha doğmadan ne haldeyiz 😁🤦🏼♀️
Ozgegk Bebegiiim tetenoz asisindan snrada olabiliyo yada vitamini duzenli almadiginda canim bilgin olsun ama korkulacak bisi yoktur icini ferah tut