AselAlaraa yani eskiden 22 euro nun üstünde aliexpressten alış veriş yaparsak %20 vergi ödüyorduk devlete. Ptt kargo getirdiğinde para alıyordu. Şimdi bu sınırı kaldırmışlar 1 dolarlık birşey bile alsan artık 1 doların %20 sini vergi olarak gelen ptt kargosunu teslim alırken ödememiz gerekiyor.