Omergulsen bence çok çok yüksek degil benim 207 çıktı 75 mg yüklemede diyete başladım insAllah insuline ihtiyaç kalmayacağına inanıyorum o gün verdiğim açlık şekeri 106 bugün verdiğim 88 çıktı düşün aradaki farkı stresten sanırım sekerim yukseldi o gün bence doktoruna görün diyet verir muhtemelen zaten sağlıklı beslenip şekerden uzak duruyorsan hic bir sorun yaşamazsın korkma canim