Yavuzum1202 Doktora ilk gittiğimde 6+4 günlüksün dedi kese boyutu icin 10 gün sonra tekrar gittim bebeği gördük bebekte 6+3 günlükmüş bebeğin gelisimimi yavaş böyle olan var mı ayy psıkojımı bozdu bu durum bu arada adetimin 18 gün gecıkınce 303 çıkmıştı geç döllenme oldu kese boyutu ve bebek aynı çıkmaz mı
KevserT Yavuzum1202 benim de 1 hafta geriden gidiyordu bebek 9. Hafta diye gitmiştim 10 haftalık olmuştu düzelmişti 😂korkma oluyor böyle seyler cok normal
Betulnebiazizoglu Yavuzum1202 Yavuzum1202 geç yumurtlama geç döllenme Canım bende de oldu sorun olmaz Allah’ın izniyle
KevserT Yavuzum1202 aynen ben de üzülmüştüm ama haftasından ileri de olabilir geri de normal hepsi her bebek bir olmuyor ya ondan 😘 sonuçta bebeği görmüşsün çok şükür başka şeyler düşünme bence
Berivankaya Yavuzum1202 bende bişey sormak istiyorum size bugün doktor kontrolüm vardı ve son adet tarihime göre 25 +4 ama doktor 27 haftalik ve bebeğimin kafası ve karın bölgesi 1 buçuk hafta gerideymiş çok korkuyorum bisey olurmu yardımcı olun lütfen
Yavuzum1202 KevserT aynen canım ikinci bebeğim karnımda öldü ondan bu tedirginligim mide bulantılarım kesılmıstı bende sevınıyodum meğer bebeğin kalbı durmuş sımdı midem bulanmasın korkuyorum kafayı yedim iyice