Gulcan123 benimde 29+5 olduk adet sancısı gibi bir sancı ve karnimda gerilme başlamıştı ben normal sandım gitmedim ertesi gün kanamam oldu 1.5 cm açılmam olmuş rahim incelmiş dedi doktor şuan yatış yapıldı durdurmaya çalışıyorlar sakın ihmal etme ne olur ne olmaz doktoruna görün bence 😔