Bence eşine birsey söyleme simdi.banada kız demişti kendi doktorum hemde emin bir şekilde.ve ben ultrasonda bacak arasında birsey gördüğüm halde kız dedi.ama ben erkek olarak gördüm.ve benmkinin cinsiyeti 22. Haftada ileri düzey uştrasonda belli oldu ve oğlum olcak inşallah🙏🏼🙏🏼Doktorum o gün aradı kız olcak dimi diye sordu🙂) bende hayır erkek dedim🙂)