Zeynep81 32+6 olduk 10 kilo aldım doktorum kızdı çok almışsın diye haftaya kontrol var aynı kiloyla gel dedi😂😂😅😅Ben dikkat ediyorum dedim o zaman bebek almıştır diyo 🤭😂😀Ben almadıysam bebek aldıysa nasıl engelleyeyim anlamadım😅😅😅😅Geçen hafta oğlum 1900 dü boyu 42 cm di gelişimi 10 gün önden gidiyormuş👼👼yediklerine dikkat et dedi ama zaten dikkat ediyorum daha napıcam bilmiyorum şaşırdım🤔🤔🤔🥴🥴🥴😱😱😱😀😂