Didem Merhaba kızlar bende Adana öncelikle hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 37+5 kızım oluyor Güzelyalı hastanesi celal Ardıç’a gidiyorum bende
Yasmin01 Sinemeliz en son gittigımde baş aşağı pozısyondu ama ultrasonda kelebegımı görünce tüm sorularımı unutuyorum 😂
Adelimm Bende 30+3 haftadayım. Güzelyalı hastanesi Selçuk Gürbüz e gidiyorum. Doğumu sezeryan istiyorum.
Havaa Bende adana 27 haftalık zor günler geçiriyorum 1 hafta önce babamı kaybettik inş çocuğa birşey olmamıştır dua edin Kızlar 😭😭😭
Sblates Allahım sabır versin bebişine uzun Havaa allahım sabır versin canım bebişini de sağlıklı uzun ömürler diliyorum
ipeksfr Bende 16 hafalık kızlar medline a gidiyorum. Doğum Temmuz görünüyor. Napacam o sıcaklarda sizce😓😓😓
merveeyn ipeksfr benimde doğumun temmuzda adana da klimanın altında oturmak dışında yapacak hiç birşeyimiz yok malesef 😊
merveeyn ipeksfr o zaman gerçekten Allah yardimcin olsun hasta olmamakta gerekli kendine dikkat etmelisin