Zeynep1115 Arkadaşlar merhaba 22+6 günlük hamileyim ilk gebeliğim...göğüslerim acayip kaşınıyor neredeyse tahriş olucak bunu yaşayanlar var mı?yada normal mi?
SalihaSomuncu Zeynep1115 benimde öyle kasiniyor ama kasirsan yirtilir diyo annem. Bide iki gogsumden de sivi geliyor boyle yara kabugu gibi sari sari seyler.
Eminer Bnmde felaket kasiniyor uclarida oyle 20. Haftalarda baslamisti sıvı gelmeye simdi 36.haftamdayim bildiginiz süt geliyor ic czmasirim batiyor bebek emse diyom hemen yara olacak die korkuyorum ne surebilirim
G-o Eminer lansinoh göğüs ucu kremi sür mutlaka çok iyi geliyor Doğumdan sonra da kullanabiliyorsun bebeğe hiç bir zararı Yok