Gul94 Arkadaslar ben degil ama bir tanidigim yaptirdi ve bebekte sorun oldugunu soyledi doktoru. Ardindan bir sürü riskli testler istedi ve hepsini yaptiedi yiprandi. Sonuc ne mi ? Bebek dogdu ve hicbur sıkıntısı olmadna dogdu, diyecegim bence yaptiemayin. Para yuzagindan ve riskten baskanbirsey degil..