Ozkrs Kızlar merhaba, şöyle bir sorum olacak. 33+6 haftalık olduk. Tam bir hafta önce kontrolümde rahim ağzı uzunluğumun sınıtda olduğunu ve kendimi yormamamı mümkün oldukça uzanarak dinlenmemi istedi doktorum. Zaten yalancı doğum sancılarımı 30haftadan beri yaşıyorum. Bi kaç gündür bebek hareket edince vajinama baskı yapıyo gibi hissediyorum sanki ordan ayağını kafasını çıkaracakmış gibi bi baskı oluyo. Hatta o hareket esnasında vajinamda sıcaklık oluyo çok garip bi duygu. Enfeksiyon diyecek olanlara şimdiden söyleyeyim enfeksiyonum yok. Bu haftalarda bunu yaşayan var mı normal mi. Erken doğurmak istemiyorum 😔
Hllswm Ozkrs canım brn 20 haftalıgım benimde oluyo aynısı dün doktora söyledim kanaman yoksa hiç bi anlam ifadr etmez dedi geciştirdi beni hiç brlirtisiz acılması olanlarda oluyomus bendr tedirginim napcam bilmiyorum
Hs20 Bende burda bekleyeyeim 28 haftaligim iki haftadir haftanin 3 günü bende de oluyor bi anda cikivercekmis gibi geliyo.bana da