Eagle564 ya o nedenden demedim sorabilirsin benim arkadaşlarım tatile çıkmadan sordu ve hepsi kullandı ben daha gitmedim tatile ondan sormadım sorsam ece bi git de diyebilir 🤪 kahve günlük alışkanlık ya ondan dedim bana günde 1 tane izin veriyorum demişti doktorum 😊