Boncukannesi Merhaba hanımlar 6+2 hamileyim ve 3 gündür ağzımda iğrenç bir tat var sabah kalktığımda hiçbişey yiyesim gelmiyor 😫 bu durum sizde de oldu mu ve kaçıncı haftada geçti acaba ?
Hulyarsln Boncukannesi hamileliğin ilk evrelerindeki hatta erken belirti sayılabilecek bir durumdur bu Demir metal tadı gibi bir tat olur ağızda..
elnare Boncukannesi Bende de var 5 Hefteden bu yana..11 Hefte olduq hala deyiwen biwey yok...Cok kotu biwey((
Ozgemesut Boncukannesi ilerleyen haftalarda geçiyor canım hiç geçmeyecek gibi hissediyorsun ama geçiyor 😂