RRR Tatlım Pentinin eşohman altları pantolon gibi duruyor duruşu da çok güzel hamile pantolonu gibi ciğerine kadar çek bişey olmaz 😁 Aynı şekilde üzerine de L beden Tunik aldım aynı yerden eşohman üstü o da 1000 hamile kıyafetine bedel iyi ki almışım dediğim 2 pArca tek sıkıntı üstü artık olmuyor 😅 Salaş ve piliseli gömlek, elbise tercih edebilirsin 😘 Sağlıkla al bebisini 😍