Omrnhatunu Kızlar ben 1.dozu yaptım hala kendimde değilim kolumun ayrısından 1buçuk ay oldu hatta2 2.dozumda pazartsi yaptırmasam herhangi bi sorun yaratırmı acaba
Calimeros Omrnhatunu nasıl yani abartıyor olmayasınız? İlk doz ve ikinci doz arasında zaten bir ay var iki ay olduysa şimdiye kadar çoktan yaptırmış olmanız gerekiyordu? Böyle bşr anlamı yokki aşı yaptırmanızın zamanlamasına dikkat etmeniz gerekiyor!
Calimeros Kovaburcu o sırf ameliyat iöşn yapılmıyor tetanoz toprak ve toprakta yetişen mahsullerden geçen bi hastalık.. Yeşillikler yoluyla bile vücuda girebiliyor korunma amaçlı yapılan bşr aşı bu..
Omrnhatunu Calimeros ben kendim yapmadım zamanlamasını hemşire ne diyorsa ne zmn çağırıyorsa o zmn gttmm
Depresif_polyanna Omrnhatunu yanlis bolgeye denk getirmistr belki. Uzun sürmez bu kadar normalde. Doktoruna danışarak hareket et kafana göre karar verme 😉
Calimeros Omrnhatunu o zaman sizin hemşirenizde bi problem var hemşire elinize bir aşı takvimi verir o takvimde belirli periyptlar vardır oda kafasına göre aşı yapamaz o periyotlara uymak zorundadır tetanoz aşısı beş dozdur bakın size ben ve eşimin tetanoz takviminin resmini atıyorum inceleyin hemşirenizle görüşün bu işte bir yanlış var.. https://i.hizliresim.com/26M84d.jpg
Sevdaliza Bende ilk aşımı 20ci haftada oldum bugün 29+1 im ne doktorum aşı için nede sağlık olacağı arayıp bişey dedi ilk doz zamanı doktorum artık aşını vurdur diye Bilgi vermişti